مسلمان اطلاعات ذوب آهن رو به دایی داد

مسلمان اطلاعات ذوب آهن رو به دایی داد




 

 


مسلمان اطلاعات ذوب آهن رو به دایی داد


تاریخ : پنج شنبه ،
14 آذر 1392

تمرين امروز پرسپوليس در چمن مصنوعي برگزار شد.

به گزارش تک گل، آخرين تمرين پرسپوليس قبل از ديدار مقابل ذوب آهن از ساعت 15 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر به مدت 40 دقيقه برگزار شد. در اين تمرين بازيکنان بدن‌هاي خود را گرم کردند و به مرور کارهاي تاکتيکي و فوتبال دستگرمي پرفشار پرداختند.

* علي دايي در تمرين امروز برنامه‌هاي ويژه‌اي را براي مهاجمانش در نظر گرفته بود در اين تمرين دايي که اطلاعات خط دفاعي ذوب آهن را آناليز کرده بود به بازيکنانش انتقال داد و تمرينات ويژه‌اي را براي مهاجمان در نظر گرفته بود.

* محسن مسلمان هافبک جديد قرمزپوشان نيز که در نيم فصل اول در ذوب آهن بود اطلاعاتي از تيم سابق خود به بازيکنان پرسپوليس مي‌داد که در نوع خود جالب بود.

* به دليل بارش برف و لغزنده بودن زمين درفشي‌فر بازيکنان پرسپوليس ابتدا در چمن طبيعي تمرين کردند و پس از اينکه ديدند امکان دارد تمرين در آ‌ن چمن دچار مصدوميت بازيکنان شود به چمن مصنوعي رفتند و حدود نيمي از تمرين را در چمن مصنوعي دنبال کردند.

* علي دايي بارها اصرار داشت که بازيکنان با احتياط تمرينات خود را دنبال کنند که دچار مصدوميت‌هاي ناخواسته نشوند.

* قرمزپوشان پس از تمرين امروز راهي هتل شدند.

* عملکرد يونس شاکري در تيم پديده شانديز که مشهدي‌ها با دو گل او رقيب خود را شکست دادند مورد ارزيابي بازيکنان و کادر فني پرسپوليس قرار گرفته بود. شاکري نيم فصل اول در پرسپوليس بود و به خواسته دايي به مدت نيم فصل به صورت قرضي به تيم پديده شانديز رفت.

* با توجه به همزماني تمرين امروز استقلالي‌ها با بازي استقلال و سپاهان نيز قرمزپوشان نيم نگاهي به تلويزيون داخل رختکن و بازي زنده زردپوشان اصفهاني و استقلال داشتند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل